Dijital Pazarlama İşletmeme Ne Kadara Mal Olacak?

Devamı ↓

Image
KOBİ'ler İçin Etkili Dijital Pazarlama Teknikleri Kitabı

Dijital Pazarlama İşletmeme Ne Kadara Mal Olacak?

Basit cevap, her bütçe için farklı ve özel bir dijital pazarlama stratejisi olmasıdır. Dijital pazarlama stratejilerinin esnekliği, küçükten büyüğe hemen her işletme büyüklüğü için fayda sağlar. Bu kadar geniş bir yöntem ve strateji yelpazesiyle, dijital pazarlama için tek bedene uygun bir fiyat etiketi sağlamak mümkün değildir.

Bunun yerine, küçük işletmeler büyük işletmelerden daha az harcayacakları için dijital pazarlama harcamasını farklı iş seviyeleri için incelemek yararlı olacaktır. Örneğin:

  • Temel Dijital Pazarlama - Başlangıç ve küçük işletmelerin dijital pazarlama için genellikle büyük bir bütçesi yoktur. Bu nedenle, bu işletmeler, düşük bir fiyat noktasında gelir elde etmek için genellikle web sitelerinden, bloglardan ve sosyal medyadan yararlanan düşük maliyetli yöntemlere odaklanır. Temel dijital pazarlama maliyeti ayda birkaç yüz lira olabilir.

  • Orta Düzey Dijital Pazarlama - Orta ölçekli işletmeler gelir akışları oluşturma ve dijital pazarlamaya daha fazla harcama yapma eğilimindedir. Burası SEO, SEM, PPC ve e-posta pazarlamacılığının yaygınlaşmaya başladığı noktadır. Ara dijital pazarlamanın maliyeti ayda birkaç bin lira olabilir.

  • Gelişmiş Dijital Pazarlama - Büyük veya kurumsal işletmeler dijital pazarlamayı kapsamlı ve genellikle küresel bir şekilde kullanır. Bu işletmeler, çoğunlukla dijital pazarlama kanalında stratejiler geliştirme eğilimindedir ve genellikle mevcut birçok kanalda dijital pazarlama stratejisi geliştirmek için önemli miktarda kaynak harcarlar. Gelişmiş dijital pazarlama maliyeti ayda on binlerce lira olabilir.

    Yukarıda gösterildiği gibi, dijital pazarlamanın maliyeti, işletme büyüklüğü, geliri ve hedeflerine göre büyük ölçüde değişmektedir. Küçük şirketler genellikle temel bir stratejiyle başlayacak ve sonrasında işlerinin gelişmesine göre orta veya ileri yöntemler geliştireceklerdir. Sonuçta, hemen hemen her işletmenin ihtiyacını ve bütçesini karşılayan bir dijital pazarlama stratejisi oluşturması ve uygulaması mümkündür.

  • Küçük ve orta boy işletmeler için etkili dijital pazarlama teknikleri kitabının yazarından, işletmeniz için dijital pazarlama danışmalığı ve ekibiniz için dijital pazarlama eğitimi alarak sürdürülebilir bir büyüme sağlayın. Hedeflerin belirlenmesi, verimli bir stratejinin oluşturulması ve uygulanabilir bir planlama ile işlerinizi büyütün.

    Copyright © All rights reserved | Dijital Pazarlama Danışmanı & Eğitmeni & Yazarı